dissabte, 31 de gener del 2009

Quin titular més trist!


La Policía de Paiporta insta a los extranjeros a cerrar sus comercios durante la protesta de ultras de hoy, titular del diari Las Provincias, edició d'ahir. La notícia també afirma que "la Delegación de Gobierno no ha visto ningún supuesto de prohibición". La Delegació del Govern no veu cap impediment per a que persones no nascudes ací però que treballen i paguen la seguretat social com qualsevol es veuem obligades a amagar-se en el seu propi poble o tancar els seus comerços perque una banda de delinquents de l'extrema dreta vol aprofitar-se d'un terrible crim.

Ací va , per cert, l'article 510 del Codi Penal (a vore quan cony s'aplica!):

"1. Los que provocaren a la discriminación, al odio o a la violencia contra grupos o asociaciones, por motivos racistas, antisemitas u otros referentes a la ideología, religión o creencias, situación familiar, la pertenencia de sus miembros a una etnia o raza, su origen nacional, su sexo, orientación sexual, enfermedad o minusvalía, serán castigados con la pena de prisión de uno a tres años y multa de seis a doce meses.

2. Serán castigados con la misma pena los que, con conocimiento de su falsedad o temerario desprecio hacia la verdad, difundieren informaciones injuriosas sobre grupos o asociaciones en relación a su ideología, religión o creencias, la pertenencia de sus miembros a una etnia o raza, su origen nacional, su sexo, orientación sexual, enfermedad o minusvalía".

1 comentari:

Marc Peris ha dit...

Que fort, em fa una mica de vergonya que jo m'he fet aguna paella amb el Ricardo Peralta, és pare del meu amic Jorge. Però amb aquestes coses, s'està cobrint de glòria. Si algun dia me'l trobe, l'abordaré tranquil·lament.