dissabte, 14 de març del 2009

Bloguer(e)s que també són persones físiques


Ahir a la nit ens reunirem diversos blogaires en el Dorado per tal de conèixer-nos en persona. Juan E. Tur, el gran amfitrió de la trobada, ens relatà els millors concerts de Barón Rojo i Barricada als que havia assistit (ja està la seua crònica en T.A.); Andrés Verdeguer ens contà coses alluinants sobre els bous (com ara que hi han bous drogats contra la seua voluntat); Àngel Pérez ens contà en què treballava i ens parlà del tercer espai mentre Aurora Mora meditava sobre la qüestió de gènere; Sergi Pitarch ens contà una exclusiva i moltes altres coses. Només conéixer en persona a Javier Ibáñez (em preguntava qui estaria darrere de Cositas de la vida) i a Javier Alfonso fou tot un luxe. Xavi Sarrià es passà a última hora a fer-se una copa i parlar de literatura i assumptes musicals. Jo vaig defensar a Hugo Chávez.

Destacà la gran decoració del bar i els seus preus exemplars.

Ens veiem a la propera trobada!

Imatge: 'Instrucciones de cómo hacer un corazón'.

3 comentaris:

Juan E. Tur ha dit...

jaja. Una crònica espectacular. A vore si ens veiem dimarts a Burjassot.

Àngel Pérez ha dit...

jo també he fet la meua xicoteta aportació al meu bloc(g).
Una abraçada i com diu Tur gran amfitrió de la nit, A vore si ens veiem dimarts al concert de Burjassot.

ALICIA MARTÍNEZ ha dit...

la verdad es que fue todo un lujo, sólo eché de menos no haber podido estar más rato sentada con vosotros, pero alguien tenía que servir las copas. Un abrazo desde El Dorado.