dijous, 24 de gener del 2008

'Sin tetas no hay paraiso'


Ahir ho vaig fer. Vaig sentir una irresistible atracció per veure una sèrie de televisió de Tele5 de la qual diverses organitzacions i ajuntaments (concretament Teleespectadors Associats de Catalunya i l'Ajuntament de Las Palmas de Gran Canaria) havien demanat la seua eliminació inmediata per donar una imatge positiva de la prostitució de menors i del narcotràfic. I la sèrie no em va defraudar. Jo pensava que les denúncies eren una mica exagerades però d'això res. 'Sin tetas no hay paraiso' -el títol és prou desacomplexat, per dir-ho d'alguna manera- conta la història de Catalina -Cata per als amics-, una jove d'un barri de classe treballadora acomplexada pel (poc) tamany del seu pit. Molt bonica ella, entra en contacte amb un narcotraficant originari del seu barri -anomenat 'El Duque'- que ha triomfat en la vida i en l'actualitat és milionari. Tot acompanyat d'una selecció d'amigues del barri que passen a exercir la prostitució al servei dels amics narcotraficants colombians del narco autòcton. Cata s'enamora d'aquest i entra en la voràgine de violència, droga i amor que envolta el business de la mandanga. I aquesta és la història, ni més ni menys.

I si, s'hauria de prohibir la sèrie i enviar a tots els seus guionistes i productors -em pregunten d'on hauran eixit- una temporada al talego.

Pd. Buscant una imatge pel Google per a il·lustrar aquest post trobe un blog prou freak que qüalifica -amb molta lucidesa- la sèrie: "Es una serie ofensiva para todo género humano, animales, plantas y seres monocelulares". I conclou: "A ver si la semana que viene ya no la ponen".

1 comentari:

aurora ha dit...

buah nen,

jo la vaig veure anunciada i em vaig quedar a quadres. ahir mentre feien anuncis en anatomia de grey vaig canviar i vaig flipar per un tubo.telita, telita.

pd: alfred, lleva les lletres dels comentaris ja!!!!